Servicii

ADMINISTRARE FINANCIARA

 

 

 

 

 

 

  • întocmirea listelor lunare de plată şi afişarea acestora în conformitate cu legea 196/2018;
  • încasarea, în locuri specifice, a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei de proprietari;
  • efectuarea plăţilor catre furnizori şi încasării veniturilor;
  • calcularea şi încasarea penalizărilor conform sistemului aprobat de comitetul executiv;
  • întocmirea registrelor asociaţiei de proprietari specifice managementului financiar (registrul jurnal, registrul pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrul pentru evidenţa fondului de rulment, registrul pentru evidenţa sumelor speciale, registrul pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate in partidă simplă prevazute de legea 196/2018.
  • întocmirea şi depunerea a situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale asociaţiei de proprietari la consiliile locale, în conformitate cu reglementările legale în vigoare, până la data de 1 martie pentru situaţia existenţă la 31 decembrie anul anterior şi până la data de 1 septembrie pentru situaţia existentă la 30 iunie;
  • depunerea declaratiilor fiscale in format electronic ( SEMNATURA DIGITALA ) la unitatea fiscală competentă, întocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat, întocmirea şi depunerea declaraţiilor la unitatea fiscală teritorială, plata impozitului şi a contribuţiilor datorate de asociaţia de proprietari pentru salariile/indemnizaţiile personalului angajat/ales);

ADMINISTRARE TEHNICA

  • Monitorizarea proprietății comune.
  • Înștiințarea Președintelui Asociației sau Comitetului Executiv și luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp a lucrărilor de întreținere si reparații;
  • Procurarea materialelor necesare curateniei;

CONTABILITATE LA DISTANTA

Esti presedinte sau administrator din judetul Valcea (Dragasani,Brezoi,Calimanesti) si cauti ajutor in contabilitatea Asociatiei de Proprietari. Nimic mai simplu, Doriadmin SRL pune la dispozitie aceasta posibilitate. Firma noastra primeste facturile de la furnizori, indecsi contoare si alte documente necesare tehnoredactarii listei de plata, online , direct pe E-MAIL si noi in maximum 2 zile va transmitem inapoi toate documentele necesare “Dosar Luna Curenta” in format .pdf catre asociatia de proprietari.Documente transmise de catre Doriadmin SRL in fiecare luna catre Asociatia de Proprietari in format .pdf imprimabil, conform obligatiilor legii 196/2018.-Lista de plata luna curenta-Registru Jurnal-Registru de Casa-Registru de Banca-Bugetul de venituri si cheltuieli pe luna curenta-Situatia Activ-Pasiv-Soldul Fondurilor de reparatie,rulment,etc-Indecsii Contoarelor de apa si Consumul. De asemenea, se poate opta si pentru Digitalizare, odata cu Contabilitatea la Distanta. Nu ezitati sa ne contactati. Acum beneficiati de 3 luni GRATUIT!

Oferim pe baza unui contract anual mentenanta pe partea de subsol. Intervenim in maxim 24 de ore pentru remedierea problemelor
Oferim pe baza unui contract anual , reparati la partea electrica de pe partea comuna, cum ar fi Schimbare Becuri/Neoane,
Doriadmin SRL pune la dispozitie spatiu pentru depozitarea arhivei asociatiei in cazul in care nu exista un spatiu special amenajat
Asociatiile administrate de noi beneficiaza de chitante tiparite in mod electronic pe hartie termica de 80 mm fara grija costurilor
Asociatiile de Proprietari administrate de noi au posibilitatea sa faca plata intretinerii si a fondurilor stabilite, direct cu cardul online
Acum aveti posibilitatea sa faceti plata cu numerar chiar daca NU va incadrati in orele stabilite pentru incasari la Asociatia
Asociatiile de Proprietari administrate de noi au o baza digitala de date ( documente, rapoarte lunare, facturi furnizori,etc) accesibila oricarui
Asociatiile de Proprietari administrate de noi primesc in cutia postala sau direct pe email o nota de plata explicativa privind